Hogyan vihet sok látogatót a honlapjára?

A látogatók csak egészen kis része

A honlapjára látogatók csak egészen kis része lesz Önnek ténylegesen ügyfele vagy vásárlója. Minél okosabban van megcsinálva és kitalálva egy honlap, annál nagyobb része.

Tehát sok embert kell a weboldalra vinni valamilyen módszerrel, és nagy számokban kell gondolkodni. Ez kicsit olyan, mintha feladna egy hirdetést egy újságban, ahol nem fog mindenki reagálni a hirdetésére aki olvassa, csak kevesen.

Honlap esetében sokkal jobb a helyzet, mint az előbb említett hirdetéses példánál.

Okosan megtervezett honlap

Egyrészt egy ügyesen és okosan megtervezett honlap segítségével sokkal nagyobb lesz azoknak az aránya, akik ténylegesen ügyfelei lesznek.

Tehát ugyan annyi látogatóból nagyságrendekkel több profitot fog egy on-line marketing szemlélettel megtervezett, jól átgondolt  honlap hozni, mint egy összecsapott, átgondolatlan sablon honlap.

Jól kell célozni

Másrészt ha a látogató honlapra "hozásakor" odafigyelünk, hogy pontosan kiket viszünk a honlapra, akkor ismét nagyságrendekkel több profitot fog elérni, ugyan annyi látgatóval.

Tehát ha jól célozzuk meg a látogatókat, vagyis olyanokat hozunk, akik akár ügyfelei is lehetnek, mert érdekelheti őket a terméke vagy szolgáltatása - akkor nyert ügyünk van.

Tenni kell érte

Ma már sokan interneteznek, de ha nem tesz semmit, csak kirakja a honlapját az internetre, akkor ne lesz látogatója, garantáltan üres lesz a honlapja, csak Ön fogja nézegetni.

Az internet hatalmas, rengeteg honlap van, rengeteg konkurens honlap van - ezért konkrétan tenni kell annak érdekében folyamatosan, hogy megismerjék vagy megtalálják a honlapját.

De mivel rengetegen interneteznek, ezért nem szabad kihagyni ezt a lehetőséget.

Több csatornát egyszerre!

Fontos, hogy minél több csatornát érdemes használni egyszerre az alább felsorolt példákból, nem csak egyet! A több csatorna együttes használatával lehet csak sikeres.

Facebook

Létrehozhat facebook oldalt, ahol folyamatosan kommunikálhat, de akár hirdethet pénzért is. Nem részletezem, a mai világban nem érdemes kihagyni.

Hírlevél

A mai napig hatásos. Csak egy adatvédelmi nyilvántartási számot kell kérnie a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságtól, és máris közvetlenül hírleveleket küldhet azoknak, akik önként feliratkoznak a hírlevelére.

Ha valaki már feliratkozik a hírlevelére a honlapján, akkor ő egy olyan ember, aki már valamilyen szinten érdeklődik az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt. Ezért nagyon értékes. Lehet, hogy még ebben a pillanatban nem tart igényt a termékére, vagy nem most tart rá igényt, vagy még döntés előtt áll és válogat... Később érdemes megszólítani hírlevelekkel, ajánlatokkal.

Keresőoptimalizálás, keresőoldalak

Ennek az a lényege, hogy az ön által előállított tartalmat (szövegek, képek) optimalizáltan, minél inkább a keresőoldalak által elvárt formában tálaljuk formailag,  technikailag és tartalmilag.

Ők egyszerűen gondolkodnak: a keresésekre megpróbálják azokat a honlapokat előrehozni, akik szerintük az adott keresésre a legjobb választ adják. Tehát ha Ön az, akkor Ön lesz elől.

A dolog egyik felét mi elintézzük: honlapja maximálisan keresőbarát és a keresők számára optimalizált lesz. De van az éremnek egy másik oldala is: szükség van értkes tartalomra, amit a keresők beolvasnak. Ön előállítja a tartalmat, mi úgy tálaljuk technikailag, ahogy a keresők elvárják.

Mostanában trükközésre már nincsen lehetőség. A dolog egyszerű: minél több és értékes, egyedi tartalmat kell létrehozni - folyamatosan!

Ha házon belül nincs erre kapacitás, akkor érdemes külső profi szövegíró céget megkeresni. Célszerű úgy csinálni, hogy megírja nekik a cikk vagy szöveg lényegét, amit ők majd kidolgoznak, mert a legfontosabb a minőség: tehát az szakmai dolgainak ismeretét, és azt hogy tudják, hogy marketing szempontból mi a leghatásosabb az ön iparágában, azt nem életszerű elvárni tőlük.

Találkozhat még olyan ajánlatokkal, hogy "havonta x db cikket megírnak önnek y ft-ért". Ez veszélyes dolog mert itt a cikke minősége általában silány, a korábban leírt dolgok miatt. A minőség pedig fontos.

Linképítés

Arról van szó, hogy egy másik honlap valamely értékes szövegében "hivatkozik" az Ön honlapjára. Tehát egy kattintható "linket" helyeznek el rajta. Ha erre kattint valaki, akkor az Ön honlapjára jut.

Ezzel egyrészt valamennyi látogató ténylegesen át fog jönni az Ön honlapjára a linkre kattintva.

Másrészt a keresőoldalak, pl Google számára ez egy nagyon fontos jelzés, hogy valaki hivatkozik az Ön honlapjára, ezért a keresésekkor a találati listájában is egyre előrébb fogja sorolni a honlapját.

Amikre érdemes odafigyelni:

Az a jó, ha hasonló témájú ez az idegen oldal, amin a link van, mint az Ön honlapjának a témája. Tehát ha például Ön sportszereket árul a honlapján, és egy másik sportszereket bemutató honlap hivatkozik az Ön honlapjára, az nagyon értékes.

Fontos, hogy hol, milyen környezetben van elhelyezve a link. Ha például csak úgy oda van rakva egy partnerlistába több más link közé, van el van szórva valahol a honlapon, akkor semmit nem ér. Tehát mindig egy folyó szövegben kell, hogy  legyen.

Nem érdemes linket vásárolni, mert ha rájön a Google, akkor jöhet a büntetés a honlapnak.

Találkozhat olyan ajánlatokkal, hogy "havonta x db cikket megírnak önnek y ft-ért", és elhelyezik külső weboldalakon az Ön honlapjára mutató linkkel együtt. Ez veszélyes dolog lehet, mert egyrészt ilyenkor általában a cikkek minősége silány, és amint azokat a hálózatokat feltérképezi a Google, ahova ezek az írások kerülnek, akkor az Ön honlapja is büntetést kaphat a manipuláció miatt.

Google Adwords hirdetések

Ez egy hatékony, és jól mérhető dolog lehet:

Ír hirdetéseket az Adwords-ben, amik a Google találati listájának élére fognak kerülni. Minden kattintásért, amit a hirdetései kapnak fizetnie kell. Meghatározhatja, hogy naponta, havonta mennyit szeretne költeni - tehát nem fognak elszaladni a költségei.

Pontosan tudja mérni, hogy x Ft-ot költött egy hónapban erre, és ebből y Ft bevétele és z Ft profitja lett. Ez alapján egyértelműen el tudja dönteni, hogy érdemes-e hirdetnie, és ha igen, mekkora értékben érdemes.

Könnyen használható az Adwords hirdetési felülete, viszont ajánlom, hogy vagy szánja rá az időt és az energiát, és merüljön el a használatának részleteiben. Egy jól beállított kampánnyal nagyon jól lehet keresni, viszont egy rosszul beállított kampánnyal rengeteg pénzt el lehet szórni eredménytelenül. Ha nincs erre kapacitása érdemes külső cég segítségét kérni a kampányok futtatására, de nyilván Ők sose lesznek annyira motiváltak a pénze hatékony elköltésében, mint Ön.

 

Nagyon köszönöm, ha Ön is lájkolja és/vagy megosztja az oldalamat ismerőseinek ;)

Hogyan tovább?

Pörgessük fel vállalkozását egy profi, mobilbarát, facebook-barát, Google-barát, marketing szemléletű, sablonmentes, egyedi honlappal!

Írja meg elképzeléseit honlapjával kapcsolatban!

Kérje árajánlatunkat, tanácsunkat!

Figyelem! Ingyenes konzultációt és tanácsadát nyújtunk. Felmérjük igényeit, és konkrét javaslatokat teszünk, hogy milyen megoldásokkal tudjuk növelni a bevételeit és a vevői számát. Várjuk érdeklődését!

Az Ön neve

E-mail címe

Telefonszáma

Cégnév

Üzenet

( Várjuk üzenetét, ha kérdése van, vagy érdekli a megoldásunk! Felmérjük igényeit, és konkrét megoldási javaslatot teszünk. )

Milyen honlapra van szüksége?

Alapvető tudnivalók érthetően

Mit érdemes tudni a honlapokról? Összeszedtük a lényeget.

Tovább

Milyen honlapokat készítünk?

Referenciák

Néhány korábbi munkánk

Részletek
(c) 2004-2017 Weboldal-Center.hu - All rights reserved | Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat