Bukjon nagyot! 7 biztos tipp, hogy tuti pénzkidobás legyen a honlapja :)

Tanuljon mások hibájából

Egyre többen esnek abba a hibába, hogy már nem a legolcsóbb árat próbálják levadászni egy honlap elkészítésekor, hanem elszórják a pénzüket mindenféle fura és felesleges dolgokra. Pedig ugye az internet tele van olcsóbbnál olcsóbb ajánlatokkal, és mindig van egy „kedvezőbb ajánlat”.

Segítünk, hogy Ön is találjon egy „kedvezőbb ajánlatot” ;)

A következő trükkös módszerekkel nem csak a pénzét tudja kidobni az ablakon, hanem a honlapja is tökéletesen sikertelen lehet – és mindezt szinte fillérekből.

1. Nem érdemes a honlap alapos megtervezésére időt és pénzt pazarolni

Mindjárt ideraktam az elejére a legjobb és legunalmasabb tippet, ha nincs kedve végigolvasni a cikket. Ezt a trükköt sokan alkalmazzák, és baromi olcsó honlapokat lehet vele csinálni. (Nem is kell a többi ponttal foglalkoznia, gyakorlatilag máris elértük a címben ígért célt.)

A honlap megtervezése veszélyes dolog. Ha okosan, kreatívan, egyedileg terveznek Önnek egy honlapot, akkor akár jobb lehet a konkurensek honlapjánál, és sikeres lehet. Ne kockáztasson.

A konkurens honlapok és cégek elemzése felesleges, abból csak látnánk, hogy ők mit csinálnak, és még akár jobbak is tudnánk lenni tőlük. Csak óvatosan. Nem érdemes a célcsoportját se megvizsgálni, mert azzal csak azt érjük el, hogy pont azokat az embereket és pont úgy szólítja majd meg a honlap, ahogyan és akiket kell. Na-na!

2. A sablonból készített honlap elég lesz, vannak szép és jó sablonok

Felesleges valami egyedit alkotni, nem jó az, ha Ön és cége kiemelkedik a tömegből. Még a végén emlékezni fognak Önre a honlapjára tévedők, és arról a sok emberről már ne is beszéljünk, akik a honlapján keresztül ismeri meg Önt először – egy pozitív első benyomás végzetes lehet.

Inkább keressünk egy ingyenes vagy olcsó sablont amit már millióan használnak, kicsit átkalapáljuk. Jó lesz az. Olcsó, gyors és tuti a bukta.

Bónusz, bónusz: ha kellően amatőr lesz a honlap, még a cége írnevét is tudja kicsit rombolni. Nem zseniális?

3. Ne azt nézze, hogy mennyit keres majd a honlappal

Csak arra koncentráljon, hogy minél olcsóbban megússza a honlap elkészítését. Azzal ne foglalkozzon, hogy mennyi  hasznot lesz majd képes termelni Önnek az elkészült honlap.

Sokan hajlamosak úgy tekinteni egy honapra, mint egy befektetésre. Egy befektetésre, ami ha jól van elkészítve akkor hasznot hoz, ha nincs jól elkészítve, akkor nem csinál semmit. Néhány paranoiás ember még attól is fél, hogy egy összecsapott honlap tönkreteszi a cége vagy szolgáltatása imidzsét.

Ha kap két árajánlatot, ne bonyolítsa a dolgot azzal, hogy megpróbálja kideríteni, hogy melyik mit tartalmaz valójában, és melyikkel mennyi esélye lesz a mai világban. Úgyis nehéz őket összehasonlítani, válassza az olcsóbbat. Vagy felejtse el a legolcsóbbat és a legdrágábbat, és válassza a közepes árút. Vagy válassza a legdrágábbat, biztos az a legjobb. Bizonyára nincsenek olyan ravasz cégek, akik minőségtől és kidolgozottságtól függetlenül átlagos árra lövik be a honlapjaik árát. És olyanok sincsenek, akik direkt túlárazzák a honlapjaikat, hátha Ön azt gondolja, hogy a drágább=jobb. Tehát elég kizárólag az ár alapján dönteni.

4. A mobil változat felesleges, de ha mégis adnak, nem érdemes nooormálisan kidolgoztatni

A mobil változat a sátán. Kerülje. Veszélyes, mert így minden honlapjára látogató normálisan látja a honlapját. Ha elhagyjuk a mobil, reszponzív változatot, mindjárt meg is szabadulhat a látogatóink 50-60%-ától. Pazar. Ők nem fogják rendesen látni a honlapját, és egyből tovább állnak. Ezzel egy nagy lépést tud tenni, hogy honlapja elkészítésére szánt pénze pénzkidobás legyen.

Manapság már egyre nehezebb elérni, hogy ne készítsenek mobil változatot honlapjához. Egyetlen reménye az marad, hogy nem értenek hozzá eléggé, és csak gyorsan összedobnak Önnek valamit - mert jól hangzik, és ma már elvárás.

5. Jó lesz a lassan betöltődő honlap is

Igazi 2 in 1. Hogy igaz magyarok is értsék: két legyet egy csapásra.

Ha az előző pontnál kudarcot vallott, és mégis a nyakába varrtak egy mobil változatot, akkor most fellélegezhet. Egy lassan betöltődő honlappal a mobil látogatók nagy részét könnyedén elűzheti. Na jó nem mindenkit, de sokat.

A második légy a Google. Nála egy fontos rangsorolási szempont a honlap sebessége. Úgyhogy ismét egy bónusz: ha ne adj Isten a Google keresési találatainál kicsit előre akarna menni az oldal, hátha ez egy kicsit visszafogja. Hátha.

Végső figyelmeztetés: óvakodjon a sebességre optimalizált megoldásoktól. Csak semmi gyorsítótáras megoldás. Jó lesz a wordpress, sok-sok zavaros, felesleges és lassú pluginnal, csak semmi egyedi megoldás. (tőlünk főleg óvakodjon, mert a mi honlapjainkban speciális gyorsítótáras megoldásokat alkalmazunk)

6. Minek az időt szöveg és cikkírásra pazarolni, manapság úgyse olvas már senki

Ezt könnyű lesz betartani, pedig ez egy csendes atombomba.

Szöveget írni nagyon időigényes, és az emberek nem is szeretik a sok rizsát. Jó és érdekes szöveget írni nagyon nehéz és még időigényesebb. Jó, érdekes, egyedi és informatív szöveget írni nagyon-nagyon nehéz, és kire bízhatná, ha Önnek nincs rá ideje?

Az előbb azt írtam, hogy ez egy atombomba, miért? Mert sok-sok legyet üt vele egy csapásra:

A Google szöveges kereső, szereti a sok, értékes, egyedi és informatív szöveget. Ne kínozzuk vele. Még a végén előre rak minket a találati listájában.

A látogatóknak bemutathatjuk, hogy értünk a munkánkhoz, jók a szolgáltatásaink. Bemutathatjuk, hogy miben, és miért vagyunk jobbak. Folyamatosan fenntarthatjuk az érdeklődést, informálhatjuk őket. Ne tegyük.

Facbookon is jól terjednek az informatív és érdekes írások, és Google Adwords-ban is hatékonyan lehet őket rekálmozni. Hírlevél kampányt is lehet rájuk építeni. Áááá, ingyen látogatók - miért, ha fizethetünk is értük...

7. Ma már mindenki tud honlapot csinálni, felesleges tapasztalt szakembert keresni

Igen, kb 14 évvel ezelőtt az első honlapjaimnál én is nagyon királynak éreztem magam. Ma már mosolygok rajta. Akkor nagyon profinak éreztem magam, ma viszont már látom azt a sok területet, mind marketing, mind technikai téren, ahova még mindig érdemes beleásni magam, ahol még mindig vannak újabb és újabb lehetőségek.

Úgyhogy igen, szinte a végére ez nagyon jó tipp lesz. Ne keressen tapasztalt szakembert, fizesse meg inkább valakinek a szárnypróbálgatásait. Az Ön honlapján szerzett tapasztalatok nem vesznek el…. csak a pénze és az ideje és az ügyfelei.

(+1) Majd én csinálok honlapot magamnak

Na jó, ezt kellett volna előre raknom, ez a legjobb. Ha nekiáll letölteni egy ingyenes honlap rendszert, rak rá egy ingyenes sablont, ettől nem tehet jobbat magával.

De nem mertem előrébb rakni, mert ezzel közvetlenül nem veszít pénzt, csak időt és hajszálakat. (mondjuk ezekből, ha van, jó sokat)

Ok, ha úgy vesszük, közvetve azért itt is tud pénzt veszíteni: ha beszámítjuk azt a sok ügyfelet ami közben az konkurenciánál köt ki.

(+2) Ne iratkozzon fel hírlevelünkre

Vigyázzon, azt az amatőr hibát ne kövesse el, hogy feliratkozik hírlevelünkre. Ha időnként küldünk egy hírlevelet, és véletlenül beleolvas.. még belegondolni is rossz: a friss, lényegretörő, érthető nyelven tálalt információk a hírlevélben. Ááááh....

Nagyon köszönöm, ha Ön is lájkolja és/vagy megosztja az oldalamat ismerőseinek ;)

Hogyan tovább?

Pörgessük fel vállalkozását egy profi, mobilbarát, facebook-barát, Google-barát, marketing szemléletű, sablonmentes, egyedi honlappal!

Írja meg elképzeléseit honlapjával kapcsolatban!

Kérje árajánlatunkat, tanácsunkat!

Figyelem! Ingyenes konzultációt és tanácsadát nyújtunk. Felmérjük igényeit, és konkrét javaslatokat teszünk, hogy milyen megoldásokkal tudjuk növelni a bevételeit és a vevői számát. Várjuk érdeklődését!

Az Ön neve

E-mail címe

Telefonszáma

Cégnév

Üzenet

( Várjuk üzenetét, ha kérdése van, vagy érdekli a megoldásunk! Felmérjük igényeit, és konkrét megoldási javaslatot teszünk. )

Milyen honlapra van szüksége?

Alapvető tudnivalók érthetően

Mit érdemes tudni a honlapokról? Összeszedtük a lényeget.

Tovább

Milyen honlapokat készítünk?

Referenciák

Néhány korábbi munkánk

Részletek
(c) 2004-2017 Weboldal-Center.hu - All rights reserved | Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat